HOGVORTS Something weird is going on? Isn't that our school motto? |
|
| Učionica za teoriju | |
| | Autor | Poruka |
---|
Gloomy Hilton Profesor Preobražavanja
Broj poruka : 1265
Novčanik Galeona u novčaniku: (100/100) Sikla u novčaniku: (16/16)
| Naslov: Učionica za teoriju Ned Sep 05 2010, 13:19 | |
| Draga deco, ovde ću održavati teorijski deo nastave. Malo teorije nikad nije na odmet, zar ne? Neće biti teško. Štaviše, uživaćete u čarima ovog predmeta. Pa, srećno!
Profesroka Vendi. | |
| | | Gloomy Hilton Profesor Preobražavanja
Broj poruka : 1265
Novčanik Galeona u novčaniku: (100/100) Sikla u novčaniku: (16/16)
| Naslov: Re: Učionica za teoriju Pon Sep 13 2010, 17:44 | |
| Ušla sam u učionicu. Zidovi su mirisali na svežu lavandu. Svilene zavese su se njihale na povetarcu. Sunce je ispuštalo zrake kroz tmurne oblake. "Dobrodošli, dragi moji, na vaš prvi čas Seksologije. Nadam se da ćemo se lepo slagati", rekla sam sa osmehom na licu. Moj glas je bio topao i prijateljski. "Kao što već znate, ovo je prostorija za teorijski deo nastave. To vam, verovatno, govori da imate i praktičan deo nastave, da, da. I imaćemo ga, ali u druguj prostoriji, odnosno učionici", nasmešila sam se. "Želim prvo da vas upoznam. Danas nećemo raditi ništa specijalno, bar što se gradiva tiče. Prozvaću vaša imena i prezimena, da vidim ko je na času. Dakle...", uzela sam papir sa stola i pogledala ga. Pogledom sa prelazila preko imena učenika. "Hermione Granger? Ah, tu si. Drago mi je što si izabrala Seksologiju za izborni predmet", osmehivala sam se Grangerovoj. "Lujka Lestrange? Odlično, i ti si tu. Daki Lestrange? Tu si, lepo. Loendardo McLaggen? Hm, prvi dečak za sad, lepo, lepo. Natally? Natally Umbridge? Okej, tu si. Swon, Ivana Swon? Fino, i ti si tu. Lovegood Lily? Odlično, i ti si prisutna. Sten? Okej, okej, vidim te. Monika...? Da, tu si, dobro. Nadja McLaggen? Tu si. Tereza McLaggen? Draga, ti si na trećoj godini?", upitala sam slatku i dobroćudnu devojčicu koja je sedela u sredjem redu, u drugoj klupi. Nasmešila sam se. "Da, jesam", rekla je Tereza, uzvrativši mi osmehom. "Nadam se da ti neće smetati na budeš medju drugom godinom, jer ćeš pohadjati predmet zajedno sa njima", rekla sam i okrenula se, ne sačekavši da Tereza nešto kaže. "U redu, zapamtila sam neke. Sten! Ne diraj instrumente, molim te. Zahvaljujem", pogledala sam odečno. "Dakle, rekla sam na početku da nećemo mnogo raditi danas. Ne želim da vas mučim odmah prvi čas. Da predjemo odmah na domaći zadatak, koji morate imati, nažalost. Ili na sreću", nasmejala sam se. Neki učenici su me bledo gledali, dok su se drugi osmehivali. "Do sledećeg časa, do ponedeljka, želim da mi pošaljete rad, tačnije sastav, koji će sadržati ime, prezime i kuću u kojoj ste rasporedjeni. Takodje, očekujem da mi navedete šta za vas sama reč 's eks' znači, šta znate o 'seksu' i vaše lično mišljenje o istom, odnosno 'seksu'. To je sve, možete ubaciti i neku sliku, ali zamolila bih vas bez vulgarnosti. Za to se zna šta se dobija - T! Jedva čekam da vas ponovo vidim na času i jedva čekam da pročitam vaše sočne i, nadam se, kreativne radove. Čas je gotov, možete ići", osmehnula sam se i pokazala rukom ka vratima. "Dovidjenja", rekla sam lepršavo mašeći učenicima i sela u svoju kožnu fotelju, pink boje, za katedrom. | |
| | | Gloomy Hilton Profesor Preobražavanja
Broj poruka : 1265
Novčanik Galeona u novčaniku: (100/100) Sikla u novčaniku: (16/16)
| Naslov: Re: Učionica za teoriju Pon Sep 20 2010, 20:29 | |
| "Dobar dan, učenici", rekoh lepršavim tonom uz osmeh. "Nećemo da gubimo vreme, prelazimo odmah na predavanje. Dakle, danas radimo neke zanimljive stvari. Možemo početi", nasmeših se ponovo i okrenuh se da pišem po tabli.
Sex; polni odnos.
Sex ili polni odnos označava čin između dve ili više osoba u kojem dolazi do stimulacije polnog organa bar jedne od osoba. Ova široka definicija polnog odnosa obuhvata vaginalno-penilni, oralni i analni sex, kao i uzajamnu masturbaciju. Sex u najužem smislu bi bio vaginalno-penilni odnos u kojem dolazi do oplodnje i začeća. Prokreacija, tj. produženje vrste osnovna je funkcija seksualnog nagona kod svih živih bića. Čovek stupa u seksualne odnose radi stvaranja potomstva i radi zadovoljstva, kada ne mora da postoji namera začeća. Polni odnos je instinktivna (nesvesna, urođena) potreba kao što su i glad i žeđ instinktivne potrebe. Međutim kod ljudi sex ima i svesno značenje. Najviše ljudi upražnjava sex radi osećaja zadovoljstva, kao način iskazivanja ljubavi i bliskosti između dve osobe, zatim kao način oslobađanja negativne energije (pražnjenje) što nekada može dovesti i do ispoljavanja sile i povređivanja druge osobe. Kod ljudi sex ima jaku društvenu funkciju i takođe igra ulogu u razvijanju sopstvene ličnosti. Ljudi koji češće upražnjavaju sex su mnogo zadovoljniji i teže obolevaju od nekih bolesti (npr. infarkt), od onih koji to ne rade. Nemogućnost da se pronađe partner dovodi do stresa i frustracije, koji su faktor rizika za mnoge bolesti (pogotovu kod muškaraca), što ukazuje na značaj seksa za normalno funkcionisanje ljudi. Sklonost ka polnom odnosu sa pripadnicima određenog pola određuje seksualnu orijentaciju. Polni odnos se najčešće upražnjava između muškarca i žene, i to predstavlja heteroseksualnost. Može ga upražnjavati i samo jedna osoba, što se naziva samozadovoljavanje (autoseksualnost). Kada postoje podjednaka seksualna interesovanja prema oba pola, to je onda biseksualnost. Postoji i homoseksualnost - seksualna orijentacija ka članovima istog pola.
Domaći zadatak: Napisati esej o polnim odnosima u današnje vreme; dobre i loše strane, način, itd. Takođe, ubaciti dosta slika za veću ocenu.
"To je to za danas, vidimo se sledeće nedelje. Ne zaboraviti da uradite domaći!", rekoh ozbiljno, ali na kraju uputih širok osmeh učenicima. "I da, zaboravila sam da vam naponem da praksu nećemo imati do sledeće godine. Nažalost, ili na nečiju sreću", nasmejala sam se. "U redu, slobodni ste." | |
| | | Sponsored content
| Naslov: Re: Učionica za teoriju | |
| |
| | | | Učionica za teoriju | |
|
Similar topics | |
|
| Dozvole ovog foruma: | Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
| |
| |
| |
|